Vidriga människor helt enkelt...

Ibland undrar man över vissa människor. Som den här historien med plastikkirurgen i Malmö. Carl C. Jisses. Inte nog med att han panikartat försöker komma ifrån det han gjort - alltså våldtagit en kvinna under narkos - han försöker dessutom hyra in folk för att rentå sig själv. Vilket as!

Nej du Carl... ta du din fängelsevistelse. Kanske får du en trevlig pojkvän i fängelset som kan ge dig lite insikt i vad det är du gjort. Sedan kan du själv se ifall du tycker att det känns bra efteråt. Du är en skamfläck för mänskligheten helt enkelt och jag hoppas att din karma slår tillbaks till dig tusenfalt. Jag håller tummarna för att resten av ditt liv går käpprätt åt helvete. Det finns nog många därute som kommer att ge dig en liten skjuts på vägen dessutom.

Och de där idioterna som körde över några vid Stureplan... "Killarna har börjat inse vad de gjort och mår dåligt..." Erhm... hur mycket skiter inte jag i det. De körde över och DÖDADE två personer?!?! De kan må hur jävla dåligt de vill. Hade jag bestämt hade jag kört över dem tillbaks. Och backat över dem... och kört över dem... och backat... och...

Vad är det för människor därute?!?! Jisses...

Kommentarer
Postat av: Jan Fjellander

Vidrigt skrivande - helt enkelt !
Hur kan man skriva så här? :
"De kan må hur jävla dåligt de vill. Hade jag bestämt hade jag kört över dem tillbaks. Och backat över dem... och kört över dem... och backat... och...

Vad är det för människor därute?!?! Jisses..."
Ursäkta, men jag kan inte tycka annat än att det är vidrigt att skriva så.
Våld föder våld. Hat föder hat. Skriv istället något om hur man kan bryta den spiralen.

2007-11-09 @ 03:23:39
Postat av: Pezster

Det är du i din fulla rätt att tycka.
Det är för mycket daltande idag. Och det står jag för. Vår "mjukare" linje är ett stort jävla skämt.

Givetvis ska vi inte backa över dem, bara slå dem lite med en pinne i huvudet, göra kalsongrycket på dem och avsluta det hela med att deportera dem till månen. Det hade brutit den spiralen...

Räknade med att det skulle komma en sådan här mjukiskommentar... tog liiite längre tid än vad jag trodde dock. Får vara lite snabbare nästa gång tack.

2007-11-09 @ 12:39:49
URL: http://aku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0