Inte så konstigt... ZZzzzz

Politiska bloggar är en flopp! VAD?! Neeeeej, så kan det inte vara väl?! Det som är så himla roligt och engarerande. Politiker är snackepellar som bara snackar och ääälskar att göra sig hörda. Att deras bloggar inte får gensvar beror bara på att det är så mördande tråkigt! Alltså läser andra politiker som bloggar de andras bloggar och - vips - så har vi massor av politiker som bloggar och läser varandras bloggar. INGEN annan. Och de är såååå korrekta i sina bloggar och använder alla fina modeord m.m. Det är sövande tråkigt och inget jag utsätter mig för frivilligt.

Hamnade en gång på en politisk blogg. Knappt jag hann därifrån innan hjärnan stängde av viktiga funktioner i rent självförsvar. Rent flyt att ett pop-up fönster för någon penispump ploppade upp på skärmen och räddade mig.
"Röd triangel"-systemet borde implementeras på dessa bloggar.

Innan de gjorde en undersökning kunde de bara ringt mig. Eller läst en politisk blogg. Så kunde de sparat in den tiden och pengarna. Ruskigt uppenbart.

En bra blogg måste - för min del - vara annorlunda. Som den här människans blogg! Hon är fan inte klok. Kudos!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah jasså är jag fan inte klok? Tack för komplimangen :) Du är eller inte klok, därför är jag kär i dej!
och sprithandboll låter so men kanonide. hahahah publikrekord varje match garanterat!!!!

2007-10-29 @ 08:09:04
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0