Nu räcker det!

Alla dessa våldtäkter... varje dag läser man om något komplett svin som varit i farten och förstört en kvinnas liv. Nu har jag tröttnat.  Nu tycker jag vi inför kastrering. Inte frivillig, inte kemisk, inte sterilisering... utan kastrering. Av med paketet bara. Och då skiter jag stort i om det är några spolingar eller en brottsbelastad äldre snubbe. Vissa ska fan inte kunna föröka sig.

Strängare straff för våldtäkt och andra gången någon döms så är det direkt kastrering som gäller. Om det bara utdöms vid andra gången kanske man kan minimera mängden oskyldigt dömda. Men oj vad bra det hade varit...

*snipp* *snipp*

Sax, någon?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag håller med!!! Kastrera de jävlarna om det finns tillräcklig bevisning och speciellt om det är andra gången de åker dit! Avskyr våldtäksmän mer än något annat...

2007-10-30 @ 12:33:55
Postat av: Jon Olsson

Låter som klassisk...
RAS-SKÄNDNING(1 a). handling (begången av en person tillhörande en främmande ras, t. ex. sexuellt övergrepp mot ngn) som uppfattas ss. en skändning av rasen. AURÉN ResMänn. 28 (1937). Källa; http://www.saob.se/

2007-10-30 @ 13:58:57
URL: http://skuncke.blogspot.com
Postat av: Pezster

Jon Olsson:
VAD?! Hur fick du detta till rasskändning? Låter inte liiiiite rasistiskt.
Det handlar inte om ras. Det handlar om män - oavsett vilka - som våldtar kvinnor.

2007-10-30 @ 21:13:12
URL: http://aku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0