Tortyrmordet

3 ungdomar. 15-16 år gamla. Torterar och mördar en handikappad man. Läs mer här.

Vi måste hitta en ö någonstans. Dit vi kan flyga med helikopter och slänga av samhällets bottenskrap där. De här tre killarna kan vi börja med. De ska ALDRIG ut i ett samhälle, skiter fullständigt om de haft de jobbigt i livet eller i vad de har för syndrom. Gör man en sådan sak har man så mycket fel i huvudet att man aldrig ska ut på gatorna igen.

Jisses. Jag hade det lite jobbigt ett tag förra året. Undrar om jag kan råna en bank då. Utan att folk blir för arga... Då kan alla läsa i tidningen om mig... som rånade en bank eftersom jag fick punktering förra året och att jag en gång tappade min nyköpta glass på asfalten. "AAaah, stackare..." kommer folk att tänka då. "DÅ fattar vi! Inte så konstigt att han rånade en bank den stackaren."

Vilket är helt fel. Om jag gör en sådan idiotisk sak... så flyg mig till den där ön jag berättade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0