Typiskt sverige...

Nej... har inte skrivit fel. Ska börja skriva sverige med liten bokstav för det här landet börjar bli pinsamt. Ta bara det här med Ulrica Schenström. Hon har jouren sägs det... syns ute på krogen där hon har det trevligt och hånglar upp en snubbe. Way to goooo! Gott!!! Vinet och utgången gav alltså något! Bra för henne!

Och nu plötsligt går fan i alltihop! Media tar fram hur mycket de drack för (900 spänn kan jag dricka för utan att förlora förmågan att ta upp min mobil och fixa en ersättare om det skulle knipa), med vem, rapporter om att det varit en grym fylla m.m. Allting öses ur utan att verifiera det. "Ett vittne påstår att..." sedan är det bara att skriva vad fan som helst. Fast jag tror att hon nobbade journalisten... han fick inte komma till helt enkelt. Trots hot om att hänga ut henne i pressen. :)

Detta dominerar altlså tidningarna just nu! Sinnesjukt! Vilka jävla nötter! Låt människan vara... låt henne kröka på lite och ta det lugnt. Hade jag berättat för mina franska vänner om detta hade de skrattat i några månader åt det. Fan vad detta lilla pissland har blivit fel. Riktigt sjukt!

Jag har en polare utomlands jag brukar ta bilder på löpsedlar till. Sedan mailar jag dem till honom och lagom till lunch mottar jag hans vilda kommentarer som t.ex: "Är det allvar?! Skojar du med mig? Är detta viktigt?! Så sjukt!". Reser ni mycket så ska jag ge er ett tips... titta på andra länders löpsedlar så ser ni att tydligen är Sverige journalisternas kloak. Här bor bottenskrapet av journalistkåren.

Ärligt talat... vem fan bryr sig om hennes eskapader? Har pratat med alla jag känner typ och INGEN är insatt. Alltså läser ingen det. Närmsta fundering är väl för min del att det är alla små bittra sossejournalister som känner att det kan gå åt helvete om någon börjar kolla upp tidningsvärlden. Då känns det tryggt med fet a-kassa och annat. Alltså ger de sig på vår nuvarande regering.

Här följer en jävla massa länkar till skiten som agronomjournalisterna öser ut. Länkar bara för att få asmånga träffar på min blogg. Utnyttjar deras pissartiklar till något som är kul för mig. Eller så har jag flyt och jättemånga blir helt arga på mig... vilket är ännu bättre!

Bottenskrap 1
Bottenskrap 2
Bottenskrap 3 - den här tidningen har ALDRIG haft större rubrik på sin framsida. Piiinsamt.
Bottenskrap 4
Bottenskrap 5

Kommentarer
Postat av: Dove with Gun

Håller med. Pinsamt är ordet.

2007-11-01 @ 00:30:48
URL: http://www.dovewithgun.blogg.se
Postat av: Hut går hem Schenström

Hej då Ulrika! Kommer du ihåg för tre år sen när du lekte exekutör och Freddes torped? Det var någon som sa att man skall vara snäll i hissen på väg upp för man kan mötas igen när den går ner. Hej då och lycka till i framtiden.

2007-11-01 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0