Grattis på födelsedagen, underbar!

Jag har flyt. Jag har nog alltid haft grymt flyt. Folk jämförde mig med Alexander Lukas (Kalle Anka tidningarna) när det kom till saker och ting som har med tur att göra. Flyt = Pezster.

Det har bara fortsatt, jag går och hittar 500-lappar, knackar folk på axeln och plockar Mr X, vinner lite här och var. Inga stora grejor men det är ändå små portioner med flyt som delas ut lite sådär lagom. Nu har jag gjort det igen.

Har en underbar flickvän som jag ärligt, utan omsvep kan säga att jag älskar. Det är lite flyt.
MYCKET FLYT däremot är att hon älskar mig tillbaks. Det är mer värt än lottovinster på över 6 siffror... lätt.

Hon fyller 30 år idag. Haha... nu har vi samma förstasiffra. Fylla 30 är tydligen lite jobbigt har jag märkt. Därför tänker jag spalta upp en massa saker om henne som hon kan läsa. Så hon inser att hon sparkar vilken 20-åring i häcken även ifall hon skulle vara förkyld, nyvaken och helt ur gängorna.
  • Hon har en rumpa som jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen när jag ser den. Jisses... vet inte ens om det är lagligt att inneha en sådan rumpa.
  • Hon är fantastiskt rolig. Får mig att skratta mycket och ofta.
  • Hon har ett leende som är såååå vackert!
  • Hon är intelligent - Me like!
  • Hon har en midja som mina händer längtar efter att följa i en långsam smekning.
  • Hon har bröst som får mig... som får... äsch... kan inte tänka klart. Ni fattar.
  • Hon har läppar som är skapade för mina - jag menar det! Det är helt sjukt.
  • Hon har ett hår som ALLTID ser ruskigt sexigt ut.
  • Hon fångar mig när jag är låg.
  • Hon är så otroligt snäll (du gav mig en smurf... matade min katt!)
  • Hon har några fötter som är svåra att inte pilla på... de är så söta!
  • Hon har ben som en balettdansös... vänta nu här... hon är en!
  • Hon har en hemlig kram som bara jag får.
  • Hon kysser mig så att jag krockar med lyktstolpar om jag ger mig ut och går efteråt. Farligt!
  • Hon har en mage som är sååååå underbar!
  • Hon har en nacke och skuldror som antikens skulptörer skulle bråka om att avbilda.
  • Nämde jag rumpan? Fan... det gjorde jag ju. Jaja, den måste upp en gång till.
  • Hon brinner för vissa saker... och det är sjukt häftigt att se när ögonen blixtrar till när hon pratar om dem.
  • Hon har.... men vänta nu här... det här fungerar inte. Kan ju hålla på till ettorna och nollorna tar slut på datorn...
Kort och gott. I mina ögon är du alltid min tjugoåring om du så vill. MEN alla år på vägen genom livet tills idag har skapat den du är nu - och det är hon jag älskar. Hade du varit den där tjugoåringen hade jag fått damp på dig. ;)
Du är underbar, du kan nå stjärnorna om du vill och jag njuter av varje meter på resan med dig. Jag hoppas att den aldrig tar slut!

Det är din dag idag!

Älskar dig, fin!

Ps... skickade ut bloggen så nära 00.30 jag kunde... för det var ju då du landade på den här planeten första gången. Rätt ska vara rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååh vad fiiiint! Hon ska vara minst lika glad för att hon har dig! Pezster!!! Väldigt, väldigt vackert och fint skrivet! Såååå ska min blivande skriva till mig! Hihi Hälsa den vackra 30-åringen från mig!

2008-11-24 @ 18:14:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Browny

awww, va fint skrivet! =)

2008-12-02 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0