Fourplay! Städning!



Det är sjukt tråkigt att städa. Otroligt tråkigt.
Så... då var det konstaterat.
Jag menar... det är alltså vanligtvis så... men min flickvän introducerade mig för Fourplay (lyssna ovan) och ojsan vad tiden gick. Städningen bara flöt på hur skönt som helst.

Och bara där... såg ni att bokstäverna bildade ordet FLICKVÄN! Aldrig förr har det ordet känts bättre. Jag måste dock försäkra mig imorgon att hon är på riktigt genom att peta lite på ena axeln på henne och kolla så hon inte försvinner. Fattar inte att jag har sådan tur! Ni som vunnit på Lotto kan gå och dra något gammalt över er, ni har inte en susning om vad högsta vinsten innebär! Den hamnade nämligen hos mig och jag delar INTE med mig! ;)

Nej... dags att göra det sista... tvätta av golven. Sedan är lägenheten fräsch och skinande ren igen... hmm.. nästan... jag har glömt ett rum... eller inte glömt förresten... bara satt på en "gör imorgon"-lista. Någon måtta får det vara med allt städande. Känner ingen någon gammal tant med fetkoll på städning som kan hjälpa till lite?


Kommentarer
Postat av: Karin

ska fundera på det .....

2008-09-09 @ 09:20:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Erik Keding

Att städa är verkligen värdelöst. Men med bra musik på högnivå funkar det. Sen är det väldigt skönt när det är gjort!

2008-09-09 @ 18:29:07
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0