Honung för öronen



Inte för att jag någonsin haft honung i öronen. Skulle nog vara rätt kladdigt. Och oskönt. Erhm... jag menar... att OM man gillar honung jättemycket, så är den här låten lite samma sak... Fast i öronen... inte honungen nu alltså... utan MUSIKEN. Kanske du nu tänker att du kan ha musik på din macka istället för honung efter allt mitt tjat om att få honung i öronen. Det kan man nog. Fast det är ju inte samma sak eftersom... erh... ????!!

*host*

Precis just nu undrar jag varför jag skriver blogg.

Men... I ALLAFALL.... *host* Jag lyssnar på den här låten med stängda ögon och låter minnet av underbar vagga mig till sömns ännu en dag. Lycklig och varm trots höstkänningarna. Bring it, bara (hösten alltså... inte honungen... glöm honungen!!!).

Kommentarer
Postat av: Annie

Jo, nog förstår jag dig allt, honung för öronen.



Låten är precis en sådan låt som passar när man ska sova.



Svar:

Aj fan, det var inte bra att du somnade innan du läste det klart.



Men det var ingen bra info i alla fall. Man kan bli rädd.



:)



2008-09-17 @ 08:49:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: lilla_smurfan_70

Hehe du är ju knäpp.

2008-09-17 @ 11:51:44
Postat av: Annie

ja vrf bloggar du nu då`?? fick ju inget mer en de.. vill veta vrf du bloggar

2008-09-19 @ 12:47:42
URL: http://sexnotlimits.blogg.se/
Postat av: Pezster

Annie: Vaför jag bloggar?! Inte vet jag. Men eftersom jag inte har en anledning till att blogga så är det inte så konstigt att bloggen är ouppdaterad i månader ibland. Så kanske det är anledningen... att vara sporadisk bloggare så att jag inte MÅSTE blogga? Usch... svåra frågor. Jobbigt.

2008-09-19 @ 20:15:10
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: tranz

nämen har du börjat skriva igen!? grymt nu tänker jag börja kika in här igen :) du har en skön stil när du skriver killen!

2008-09-21 @ 00:59:36
URL: http://sherdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0