Jag vill plötsligt ha en laser!

Jag menar det. Jag måste ha en. Jag vet inte varför. :)



Bloggar brukar handla om kläder och sådant trams. Inget för mig som kille alls. Faktum är att jag brukar betrakta sådana bloggar med misstänksamhet... och deras läsare brukar jag undra om de inte har något viktigare för sig än att kommentera ett klädesplagg med "guuuuuuuuud, jag vill haaaa!".

Men den här lasern... DEN förtjänar ett "fyfanihelvete ge mig en!!!!!". Hahahaaaa... snacka om meningslös pryl... därför blir den extra bra. Vem tillverkar en laser som den här och döper den till "HULK" dessutom? Vad är användingsområdet? Antingen bara att vara killen/tjejen med värsta lasern... och det är respektpoäng i min bok.

"Varför byggde ni den här lasern?"
"För att vi kunde så klart."
"Vad ska den användas till?"
"Att spränga ballonger och tända cigg på avstånd? Inte vet vi. Det är tufft bara. Och den är grön!"
"Grön?"
"Ja, som Hulken!"
"Erhm..."

Skitsamma... kommer givetvis inte köpa en laser för många tusenlappar. Men ärligt... den är faktiskt tuff. Tänk er att man håller en powerpoint presentation på jobb.

"Ta på er skyddsglasögonen, för nu jävlar ska jag peka ut de viktiga punkterna med en HULK-laser så ni fattar hur viktiga de är!!!" Varpå killen längst fram som tycker det är löjligt med skyddglasögon skriker: "AARRrrrrrgh!!!! Mina ögon!!!" när den gröna strålen sveper över skärmen. Som en extra avslutning tänder man rökarnas cigaretter utanför fönstret med lasern. Bara för att man kan.

Power helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: CAT

Hehe

Klart du ska ha dig en laser ;)

Imponerar mer än "Dagens Outfit" iaf! =)

Ha en bra dag!

Kram

2008-09-09 @ 08:01:04
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0