Kondomexperten...

Hahahaaaa... helt sjuk. Jag nu alltså. Eller jag var tills jag vaknade. Fett med feber. Kom hem tidigare... somnade... vaknade... ännu mer feber... somnade om... vaknade... febern på väg ned. Sitter och äter lasagne och funderar över vad allt detta sovande under dagen ska göra med min dygnsrytm och vem ringer då? Jo, kära Uki (mycket god vän från Ö-vik) och så sitter vi och pratar lite om hans nattklubb etc. Sedan klämmer han ur sig i vanlig Uki-stil mitt i samtalet:

"Har du sett kondomexperten?"
"Erhm kondom... vaddå?"
"Har du sett den? Kondomexperten?"
"Nej. Faktiskt inte."

Sedan fortsätter samtalet om klubben och det plingar givetvis till i min mailbox kort därefter när han skickar länken. Filmen "Kondomexperten" finns på Youtube. Bara att söka om ni vill se. Men det är inte därför jag skriver den här bloggen. Det är nämligen vad jag hittade EFTER jag såg den. En testfilm som killen som gjorde "Myggan" på Kanal 5 hade slängt upp - han har tydligen gjort den snabbt och gör alla rösterna själv... men LOL!

Ibland är jag bara bäst som kommer med bra grejjor till alla.



Uki... du är sjuk. Tack för det. Precis vad jag behövde efter feberrushen. Synd bara att jag ätit.. fått tillbaks mitt medvetande efter febern... och nu sitter man här... helt pigg.

Till underbar: Krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Johan Dahl

Hahahahahahahaaaaa... fick kaffet i halsen precis!!

"Jag kissar här då?"

"Ja gör det?!"

DUNK!

"Hur gick deeeeeeeeeet!"

2008-09-10 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0