Hon får mig att känna mig ny...



Hon får mig att känna mig som ny.
Kan ni tänka er det? Det är så många "första gånger" med henne.

Nu förstår jag hur det kan betyda så mycket att få hålla en hand.
Nu förstår jag hur man kan sakna någon så att det fysiskt känns i kroppen.
Nu förstår jag hur en beröring kan kännas som en flodvåg av njutning genom hela min kropp.
Hur tiden kan stå still när jag ligger näsa mot näsa med henne och jag känner hennes andetag. Och för den tid jag är där med henne... så existerar inte omvärlden... bara hon och jag i en kokong av känslor.

Det är mycket som jag förstår nu. Mycket av det där vackra som jag trodde var menat för andra och inte mig... plötsligt finns det här... mitt framför mig...

Häftigt.

Ett tips... ge dig själv några minuter... tryck igång låten ovan... blunda... njut. Några minuter bara. Ler du inte en gång för den är vacker, så ber jag om ursäkt för jag "snodde" några sekunder av ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Tizzel

Vilken härlig känsla!! Njut av den!

Tack för titten hos mig!

2008-09-23 @ 17:18:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16528

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0