Spamkommentarer! WTF?!

"Hej! Läste din blogg! Om du går in här xxxxxxx så kan du klicka dig in på min länk och så får du xx gratispoäng att göra xxx för! Glöm inte kolla in min blogg på xxxxxxxxxxx!"

"Heeeeeeeej alla!!!! Om ni klicka här xxxxxxxxxxxxxxxx så har ni chansen att vinna xxxxxxx till er xxxxxxxxx!!!! Titta in på min blogg med om ni vill läsa lite om mode!"

"xxxxxxxxxxxxxxxxxx <---- kolla in min blogg!"


Här tror man att någon vettig (eller en rolig dåre) har något kul att att säga om ens inlägg... eller kanske skälla lite på en... men neeeeej då... det är någon knäppskalle som vill göra reklam för något helt idiotiskt! Folk som ser det där bara tokretar sig på er... alltså innebär det att det inte är speciellt bra för er långsiktigt. Ett litet tips... helt gratis... Sluuuuta! Inte här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, sådana kommentarer bör raderas direkt!

2009-04-22 @ 21:53:25
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Pezster

Sara:

Precis! HATA! :P

2009-04-23 @ 10:49:03
URL: http://aku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0