Beautifulpeople.se

Nu har jag fan sett allt. Pratade med en kompis efter att ha varit och träffat på söt ute på stan. Han hade några blad utskrivna från siten beautifulpeople.se. Jag tappade hakan. Han viftade med papperna och pratade på ett tag om siten.

En site... för personer med ett "attraktivt utseende" och som har en "personlighet som sticker ut". Jisses. Sidhelvetet sa dessutom till mig att siten var optimerad för Internet Explorer när jag skulle kolla in eländet - bara det i sanning ett bevis för att snygga människor faktiskt är rätt pantade. Eller vänta... snygga människor som dras till den där siten ska det vara... och utvecklarna. Det tragiska är att de tydligen har äver 100.000 medlemmar... alltså finns det samlat på ett ställe mer än 100.000 ytliga människor som tycker det är skoj att vara där - hmmm, bra att veta. Men det mest pinsamma är att man ska godkännas av medlemmarna av det andra könet innan man får vara med... Jag räknade snabbt ut att det var därför min vän var så glad.

När han förklarat färdigt tittade jag på honom och skakade bara på huvudet.  Vad fan... vem med självrespekt söker sig till en sådan site? Det är inte ens en kul grej... bara pinsamt. Sedan att de döper det till en "community" är ju skrattretande. Då tycker jag sexdatingsiter är mer ärligt och rakt på sak.

Nu är jag/vi (fick med mig några andra vänner med) i full fart med att sms-mobba honom... och nu börjar han tycka det är jobbigt. Sedan blev hans flickvän arg när vi råkade - oups - messa henne om det. Nu kan han ju sitta och förklara sig med "community"-biten hela kvällen. Idiot. [Edit] - ooojdå... kommentarer... Jag vet... inte snyggt gjort... men hans tjej är fan en bättre vän än vad han är så därför gjorde vi så. Fan vad arga folk blir för sådant. Sköt er istället så har ni inget att dölja. Suck.

Är det någon därute som läser min blogg som är med på den siten så förbjuder jag härmed er att läsa min blogg.

Fatta... 100.000 som tycker det där var en bra idé... kommer ta tid att återhämta sig från den chocken...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahahah åååh det var det roligaste jag har hört på länge!!!! Skämtar du? Finns det på allvar en site som är till för "snygga" människor? Hahahaha hur lågt ska man inte sjunka för att söka sig till en sådan site till att börja med och dessutom lägga sitt medlemsskap vara eller icke vara i det motsatta könets händer?



Hahaha jag skulle iofs inte förvåna mig om min nya kollega är med där för det enda hon någonsin pratar om är utseende, kläder, smink, träning, killar och mat (hur hungrig hon är och allt onyttigt hon tycker är såå gott, men samtidigt hur lite hon äter och att hon bara klarar sig på en energybar hela dagen). :-)



Måste nog kolla in sidan, jätteroligt ju! :-)

2009-02-28 @ 13:03:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Pezster

Visst är det pinsamt?!?! Men kolla in den! Har du flyt hittar du någon du känner och då kan du med mobbas! :)

2009-02-28 @ 16:03:11
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha var inne och kollade, men hittade ingen på rak arm som jag kände igen tyvärr! Ja pinsamt är det minsta man kan säga, men jag tror inte de som är medlemmar där är smarta nog att förstå det! :-)

2009-03-01 @ 08:39:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0