Religion... IGEN

Jag blir aldrig av med den! Den smyger sig fram. När man är på jobb etc så är det min uppfattning att man får lämna tron och religionen hemma. Den hör inte hemma i ett modernt samhälle. Om gudar och sådant tjoffs hade haft en hemsida hade jag förväntat mig följande text:

www.gudarnaochreligion.com
Året är 2009 och Gudstro V2.4 har utgått. Ingen mer utveckling eller support kommer att tillhandahållas. Vi tackar för dessa åren och ber om ursäkt för allt lidande mjukvaran har åstadkommit. Om ni vill oss något står vi i skamvrån och inväntar tidens ände. - Utvecklarna


Läste ni till slutet på artikeln? Snubben var busschaufför! Hahaha... så klart!

Kommentarer
Postat av: Adam

Hahahahahaha, grymt inlägg

2009-05-06 @ 08:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0