Gör det enkelt...

Hahaha! Svenska poliser har en intressant strategi på gång! Om det fungerar kan jag tänka mig en hel uppsjö av smarta saker de kommer börja med. T.ex:

"Vi rekommenderar att ingen går ut nästa lördag då vi har indikationer på att det finns viss risk att man blir misshandlad."

Eller...

"Stanna hemma under nyårs helgen eftersom polisen har misstankar om rattfyllerister ska finnas ute på vägarna."

Schysst idé! Vi stannar hela samhället för det finns elakingar därute!
Säääääämst!
Fast på ett sätt är det rätt roligt att följa alla deras upptåg. Som en vuxenversion av "Fem myror är fler än fyra elefanter"... man vet liksom aldrig vad de hittar på för något nästan gång.

Själv ska jag gå ut utan plånbok, eftersom polisen har på känn att det finns ficktjuvar ute. Ska se om jag inte kan få lite mat på krita idag. Det är ju ifall de har öppet... kanske förefaller det rånrisk på kebab under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0