Idol-Mania...



"Sluuuuuta!!!" skriker alla cellerna i min kropp så fort jag hör något från Idol på tv. Mest lider mina hörselceller. De kommer aldrig att förlåta mig för att jag tillåter dessa ljudvågor att nå dem. Hade en tjejkompis här hemma sist det var dags. Jag går ut i köket för att hämta några drinkar till oss och när jag kommer tillbaks så har hon slagit på Idol på min tv.

"Vad faaaan!"
"Vi bara kollar lite? Kom igen! Det blir kul!"
"Weeeee! Säkert... Inte. Rena rama pop-bingolotto fast det är inget som man kan vinna. Stäng av skiten annars blir det inga drinkar."
*klick*
"Tack. Gin eller vodka?"

Jag älskar musik. I alla dess former bara det är bra. Fast inte när wannabees står och försöker göra det som det tar år av träning och lite av en medfödd talang att göra. För alla vill ju vara kändisar idag. Och helst ta genvägar dit. Som Idol. Där de dessutom låter sig dissas av den där idioten Kissi eller vad hon nu heter. Ni vet. Hon med den där sabla pricken i pannan. Sämre tv får man leta efter.

Vill ni se bottenskrapet från Sveriges kloak av talanglösa wannabeemänniskor som ställer upp på allt kan ni klicka här. Se bara till att toaletten är ledig innan ni trycker.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Nämen vad roligt at tdu tycker det =) man ska va annorlunda vettu och inte so malal essa satans modebloggar :P Jag really like din också!!
hahah den sabla pricken i pannan..
eh hon ska dö,

2007-10-26 @ 11:43:08
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0