30% fildelning... pffffft... så här är det...

Ser inte alla nyheterna likadana ut? -----> SVD, Aftonbladet, DN, Expressen, Sydsvenskan...
Jo, det gör de faktiskt. Jaja... vi fattar. Bra jobbat där media. Men ni har heeelt fel! Suck... nu ska jag behöva reda upp allting igen.

För så här är det... En hackergrupp skickade ut ett litet meddelande till alla som jobbar på och med Antipiratbyrån om att hackergruppen i realtid övervakade all tysk gayporr som Antipiratbyrån streamar och hotade med att visa upp det i tv. Där dog 20% av Internettrafiken... Märk väl att APB "streamar" gayporren... alltså fildelar de inte... bra... de lever som de lär... :)

De andra 10% kan faktiskt härledas till en vän jag har uppåt landet. Han tog sin server med vanlig hederlig gratisporr offline för att han skulle fixa en fuktskada i sin källare. Han kopplar in den imorgon när han tagit bort alla fiskarna från routern och pumpat ut allt vatten.

Så allting är precis som vanligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha fyndigt värre!

2009-04-02 @ 00:48:37
URL: http://www.metrobloggen.se/carolita
Postat av: Roger Martinsson

Haha... Lika sjuk som alltid...

2009-04-02 @ 00:54:32
Postat av: Jolle

Hahahahahha!!!

Bästa jag läst idag!

2009-04-02 @ 01:46:15
Postat av: Veronika

Hahah bra talat. Dock tror jag lite på att feldelandet lugnat sig för studen men kommer att återkomma snart igen.



Ha det bra!

// Veronika

2009-04-02 @ 02:01:20
Postat av: Diggaren

Du e skön mannen FUCK dom allihopa ingen kommer sluta ladda ner iaf inte jag men har du några bra tips nu `? Pfff

2009-04-02 @ 03:13:39
Postat av: Pezster

Roger M:

Lika?! Precis lika? Fan... jag som ansträngde mig så....

2009-04-02 @ 07:41:11
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: =)

HAHA! ROFL precis så är det! =)

2009-04-02 @ 08:01:25
Postat av: Lester i kvadrat

Hahaha! tysk gayporr? Är det därför Pontén ser så svettig ut i tv?

2009-04-02 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0