Ballar av stål.. män av... tja?!

Kollat några avsnitt av "Ballar av stål" på nätet (hör du det Pontén... PÅ NÄTET!) och en sak slår mig. Vad fan har hänt med männen i det här landet. Här sitter snubben och spelar dum... "Eh... vaddå... ska vi flytta oss?! Varför?!"
Hans flickvän är grymt obekväm att Kaninkokerskan sätter sig och tokraggar på killen... det syns på flera kilometers håll och hon lackar ur till den grad att hon går.... och killen sitter kvar?!?! WTF?! Hahaha... vilken idiot! Grymt skönt fetbortgjord i hela Sverige. Nu har jag sett några stycken av Kaninkokerskans bedrifter och jag gillar henne... ALLA killarna bara sitter som några jädra fån och är helt till sig över att vara i hennes fokus. ALLA blir bortgjorda! Sanslöst.

Och där sitter jag mitt i allt... och skäms för att vara snubbe. För helvete killar... res er upp, säg ifrån och var en jävla man för första gången i ert liv och markera! Eller är ni så ovana vid uppmärksamhet att ni inte kan tacka nej till rycket i pungen vid minsta stimulans?!?! Hahaha... jag garvar åt er!

Men jag gillar Kaninkokerskan! Hon exponerar killarna på löpande band. Det enda jag inte fattar är att det tydligen finns tjejer som behåller killarna efteråt... jag menar... tänk efter för fan! Om det är så här killen reagerar när NI ÄR MED så kan ni ju enkelt föreställa er vad som händer när killen är ute själv.

Den här är min favorit... vilken pajas...



Jag hoppas att detta händer mig när jag sitter och njuter av en drink med min flickvän. Då ska jag visa hur det hela SKA gå till. Kan bara hoppas det är en kamera med då... :) Frivilliga filmare sökes!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha åååh jag tror jag döööör! Jag har missat Ballar av stål men det här var ju heeelt tokigt!



Fatta att bruden faktiskt ber killen att gå, att hon till slut går själv och dessutom ringer upp honom?! Seriöst? Näe det skulle jag då aldrig göra, en sådan reaktion från en kille man dejtar eller är tillsammans med går ju heeelt bort! MÄN!!!! Ja nu fattar du vad vi kvinnor får stå ut med! :-)

2009-04-15 @ 19:10:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Maria

Hehe... ja, när jag såg det började jag fundera på hur min sambo hade betett sig i samma situation. Tror att han också hade varit en av de som med vidöppet gap sitter kvar... Och jag tror faktiskt att 90 procent av alla män hade gjort samma sak - av ren chock. De flesta av oss tjejer har vanan inne när det gäller att dissa folk som kommer med sliskiga kommentarer och förslag, men tror inte att männen kan säga detsamma.



Men fan vad förbannand jag hade blivit ändå!

2009-04-21 @ 13:35:23
URL: http://www.marialundin.blogspot.com
Postat av: Pezster

Maria Lundin:

Hahaha... klart du hade blivit ARG! Gillar din teori... den kan helt klart stämma... fast inte riktigt... jag tror rycket i pungen är för starkt. En skum sak är att alla killar som inte ser så bra ut verkar säga ifrån... skumt...

2009-04-21 @ 13:39:35
URL: http://aku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0