Kattfan och lådan

Min katt är en knepig en. Hon har börjat med en ny grej som är rätt irriterande. Först springer hon runt som en galning i lägenheten. Galopperar runt, fram och tillbaks, fram och tillbaks... sedan stannar hon upp med en idiotisk blick i ögonen... sedan far hon vidare.
Efter en stund går hon på lådan... tokbajsar och SPRINGER ut... bort till mig... mjauar några gånger och börjar tvätta sig.
Sedan kommer lukten.
Kattfan har alltså bajsat så grymt illa att inte ens hon - som är en katt - pallar dröja sig kvar och täcka över det med grus. Det är som om hon sitter där när hon är klar och plötsligt tänker:
"Fy! Vad det luktar! Jag måste uuuuuuuuuut!!!" Och så far hon ut ur sin lilla låda som en oljad blixt.

"Katter gräver ned sin bajs." Var det någon som sa en gång till mig.

Nope. Uppenbarligen inte alla katter.

Jävla katthelvete.


Kolla in den där blicken! Hon vet precis vad hon har gjort.
SÅ SER EN SKYLDIG KATT UT!

Kommentarer
Postat av: Mary

Husdjursbloggar allstså? ;-)

2009-05-03 @ 17:47:17
URL: http://mittliviskrift.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0