Schulman om "Popcirkus"

Jag gillar Schulman. Vet inte varför riktigt men han kan få till det så det ryker om det då och då. Min flickvän satt i soffan och läste tidningen... hon poffade mig på armen och sträckte fram tidningen med värsta leendet. Jag förstår var det där leendet kom ifrån! Läs bara följande fetdiss av en riktigt skitprogram!

Var tvungen att citera den del som vi satt och skrattade så gott åt!

Schulman om Popcirkus (Aftonbladet)
"Det är så exkluderande och elitistiskt som ett program över huvud taget kan vara, det är konstruerat så att sådana som du och jag, som gillar musik men som inte läser fanzines, ska känna sig dumma i huvudet. Den okända gästen berättar om band som inspirerat honom och jag kan svära på att Sinding-Larsen njuter av att INTE förklara för den oinsatta vad det handlar om. Istället svarar han med samma mynt och där sitter de och byter referenser med varandra och stämningen blir så upphetsad att jag till sist tror att de ska fumla med varandras gylfar och suga av varandra. "


Hahaha... så bra.... så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0