Bluetooth på huvudet



Nej. Kort och gott. NEJ!

Såg en några snubbar idag på lunchen som sprang omkring med bluetooth head-sets på öronen. Vem använder dem? Varför? De är i samma liga som midjeväskor, midjekorta kavajer, vita loafers eller att springa omkring med mobiltelefonen i ett litet hölster på skärpet. De springer runt lite överallt på stan, men det är aldrig någon jag känner. Undrar varför...

Eller så gör de det bara för att reta upp någon. Som jag. Så att jag ska skriva om det i en blogg. Kanske det var syftet? Fan. Då gick jag i fällan. Och gjorde precis som de ville och skrev några rader om det. Tusan. Tänk sedan om någon läser detta och tänker: "HAN har ju helt fel!" och går och köper ett bluetooth headset!

AAAAarrhg! Neeeeeej! Vad har jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0