Hela Sveriges Älg... Uppdaterad!

Sådärja. Efter att tvingat i henne lite sov-knark så den stackaren somnade så fick de ut henne ur poolen. Men hon kvicknade till kort därefter och hänger nu kvar och nyktrar till igen. Älgen måste vara sur. Upptvingad från sin nya lya...

Han såg misstänkt mycket ut som en Måns. Älgen Måns Sedan uppdaterade de artikeln och så kom det fram att det var en älgko... fan. Skit! Sådana viktiga saker måste journalisterna ha koll på från början! Älgko... då fungerar inte Måns... fick göra det till Månsan för jag pallar inte göra om bilden en gång till. Lat som en älg i en pool.

Vi borde följa efter Älgen Månsan på hennes äventyr. Det vore en realitysåpa att sända på tv. Inga korkade människor som gör bort sig. Bara en soft älg med ett uppdrag att bara vara älg. Vi kunde sälja showen till tyskarna (ni vet... de som snor alla älgskyltar och tar med sig älgbajs hem i en burk) och tjäna massor med pengar.

image4

Älgen Månsan. Tänk er bara merchandisen... jag menar... JAG skulle vilja ha en T-shirt med Älgen Månsan - så att alla fattar att jag är på hennes sida. Att jag diggar henne hårt.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

ÅÅ att de inte tänka på att sätta på en kamera på Månsan!!! eller om de sketet i att ta upp den ur poolen SHitt Bigälg brother i en pool.
:D

2007-10-29 @ 08:07:36
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0