UD riggar för prinsessbröllop

Läs artikeln här på DN.

Ärligt talat. Hur desperat tråkiga liv har svensken idag? Vem bryr sig om någon gifter sig i kungahuset? De bara glider omkring, får pengar av staten varje år för att fortsätta sina meningslösa glidarliv. Ska jag bli glad nu? Ska jag tycka det är fantastiskt att någon kanske(!) ska gifta sig? Nej... det enda jag känner är hur det spänner lite precis under örat... ooj.. nu kommer min reaktion... håll i er.

*gäsp!*

För övrigt kan jag meddela, att jag kanske går och tar en kopp kaffe idag, även om några samtal till min chef kommer att leda till att han inte kan bekräfta det. Ska tipsa Aftonbladet om det.

Se där! Nu gäspade du med! Nu vet du exakt hur min reaktion kändes!

Nyhetstorka i Sverige med andra ord. Kanske fler björnar dödar fler jägare! Ring genast och tipsa om saker som kanske händer! Om vi hjälps åt kanske vi kan få hela Sverige att gäspa samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Jens

Tja, det är ju tydligen tillräckligt intressant för att en massa ointressanta männniskor ska blogga om det. Och för att en massa idioter ska läsa deras bloggar...

2007-10-19 @ 12:36:56
Postat av: Liam

Loool! Nej. Vem fan bryr sig. Som ett levande museum över svunna tider! Avskaffa kungahuset bums!

2007-10-19 @ 12:47:32
Postat av: Pezster

Jens: Nämen ojsan! Lite sur idag eller. Varför spendera tid och tangenttryckningar på något du inte gillar? Nästan värt en blogg bara det! Och så kan du komma tillbaks och läsa den. Så kan jag vara ointressant och du idiot! Bra va!

2007-10-19 @ 13:04:11
URL: http://aku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0