Är det sant?!

Att första advent betyder att man väntar på någon... att man väntar på Jesus?!?! Att han ska dyka upp. Att man ska förbereda sig. Kan det stämma? Fick tanken inplanterad här.

OM han skulle kunna komma, OM han hade funnits och OM han hade dykt upp. Så hade det tagit mig exakt en nanosekund att sparka honom i pungen. Ren reflex, det hade gått så sjukt fort. *TJOFF* bara. Sedan hade han fått förklara ett och annat för mig. Jag är liksom en besviken kund som kräver svar. Dåligt skött från början helt enkelt. Dålig management, ingen uppföljning, obefintlig support och jävligt svår att få tag på... oacceptabelt. Jag hade varit arg och krävt svar! Fast efter pungsparken så klart. Den är ett måste.

*TJOFF* en till. *TJOFF* oj... äsch... bara en liten *TJOFF* till. Sådär...

Fast... han kanske inte har en pung... skulle ju vara onödigt att utrusta honom med en sådan. Fan. En plan B behövs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Meeeh... hallå hänger du inte med alls?! Det är ju Gud du ska sparka pungen av inte lille Jesus heller! Jesus var ju själv utsatt för samma komplott som oss andra, fast lite mer komplicerad bara! Bakläxa!:-)

2008-12-02 @ 20:05:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Pezster

Maria:

Äsch... är de nämnda i Bibeln så blir det en tjoff!

2008-12-10 @ 12:41:49
URL: http://aku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0