En lista! - Pezster

Det här med listor fattar jag inte. Så jag gjorde en egen variant:

[X] Hatar listor - vägrar både fylla i samt läsa dem.
[  ] Blankt
(eftersom det ser ju dumt ut om jag kryssat i allt)

Nu finns det säkert någon som tycker att: "Men hallååååå, liksom! Nu har du ju gjort en egen lista. Hur går det ihop?"
Då kan jag berätta att det går hur bra som helst. Eftersom något på två rader inte är en lista. Alla vet att det krävs minst TRE rader för att det ska bli en lista. Sådetså.

Är det verkligen någon som läser sexlistorna? Eller är det inte så att de fylls i av någon som HOPPAS att andra ska bry sig tillräckligt och läsa vad de kryssat i? För mycket informatiooooooooooon känner jag spontant om att veta, om någon som jag inte vet vem det är, haft något i häcken eller inte. Yikes!

Kommentarer
Postat av: Lisa*

Satt just igår och fyllde i en sexlista. Tänkte "Kul, det ska jag med göra", men nope.. den gick bort. Icke publicerbar. Din var klart roligare läsning.



Som ett slags sex-CV funkar nog mångas i praktiken..

2008-12-16 @ 21:42:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25989
Postat av: Pezster

Lisa*:

Tackar :) Men sex-CV?! Har jag missat något? Är det en blankett som singlar ska fylla i? Jisses... snacka om skönt att man inte är singel då.

2008-12-17 @ 07:57:57
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Lisa*

Jo, men jag menar bara att jag får en känsla av att människor använder dessa x-sex-listor när de ska plocka någon inför blogg-ONS:eriet, alltså raggandet via bloggar. CV kanske är fel ord. Meritlista mer..



Jag gillar att läsa dina tankar om din son och hjärtevän. Sådan värme. Det ger mig lite hopp om mänskligheten.. :)

2008-12-17 @ 11:46:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25989

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0