Tjock kvinna, hund och pannlampa

Under mig bor det en tjock kvinna. Jag menar alltså proffstjock. JÄTTEtjock. Guld i tjockis-VM helt enkelt.
Hon är alltid otroligt sur, hälsar knappt och man ser hur hon stör sig på massor av saker. Hon delar ut reklam till alla i huset, vilket jag kom på och började dumpa tillbaks all hennes skit i hennes egen brevlåda (EFTER ha pratat med henne om det så klart - "Nej, jag har åtagit mig att dela ut till alla och kan inte göra undantag"). Kriget var kort och jag vann, tror jag. Reklamen slutade så småningom landa i min lilla brevlåda så jag antar att det gick fram.



Men jisses... imorse... den här människan har även en hund, en svart slädhundsliknande historia till hund. Fan... jag skrattar när jag skriver detta... jisses... hon har även en mörkgrå midjeväska... *fniss* ... och i den har hon satt kopplet till hunden. Hunden drar i kopplet och hon går lite tillbakalutat vilket ger intrycket av att hunden liksom drar tjockisen framåt. Men det är inte allt! Hon har en pannlampa på skallen som gungar upp och ned allt eftersom hon vaggar fram med en nollställd sur blick. Det ser så sjuuuuukt roligt ut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Måsta ha varit ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT band på den midjeväskan. Det kanske var en vanlig handväska som praktiskt placerades runt magen. :-)

2008-12-15 @ 14:31:14
Postat av: Pezster

Anonym:

Jag misstänker att det är en reseväska och ett långt rep... har faktiskt inte vågat se efter närmare. :)

2008-12-15 @ 15:16:59
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha vad smart, jag önskar att jag hade adressen till killen som delar ut Pizzaexpress reklam Dessutom har vi en av stans bästa pizzerior i huset så det är ju inte så troligt att jag skulle betala extra för att de skulle köra ut en sunkig pizza till mig när det bara är att ta hissen ner! HAN är värd reklambombning han! :-)



Hehe stackars lille... eller eeuhm... stora kvinna som tvingas följa med vovven på prommis. Borde hon inte få bestämma själv?! Måste vara en rolig syn, du måste ju fota ju! :-P

2008-12-15 @ 18:44:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Lisa*

Haha.. åh!! Nyss lipade jag, och nu skrattar jag så magen drar ihop sig. haha..



Vilken tant!! hehe..

2008-12-16 @ 02:36:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25989
Postat av: Road-Kill

Din illustration kan man ju inte hålla sig från skratt när man ser.

2008-12-17 @ 18:00:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1407

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0