Sexrådgivningsspalter

Det slår mig alltid i dessa spalter hur ok allting är. Hur udda idéer som helst bara klassas som ok om "båda är med på det". Läste följande fråga i en tidning för många år sedan hos en väninna:

FRÅGA: "När jag har sex så får jag inte in pungen. Vad gör jag fel?" -Orolig17-

Hahahaaaa. Sexologen (eller vad de nu kallar sig) svarade:

SVAR: "Vid normalt sex brukar man inte föra in pungen. Men får den plats så varför inte? Bara ni mår bra och trivs! Det viktigaste är ju att ni njuter av sex tillsammans - glöm inte skydda er bara!"

Men för helv...?!?! Här krävs det ju krafttag! LOL! JAG ska vara sexolog. Muhahhaa... och ge folk men för livet och visa var skåpfan ska stå.

Mitt svar hade varit:

"Vafan! Är du inte riktigt klok! Jag har aldrig hört talas om någon som vill stoppa in PUNGEN! Och sjutton år är du enligt din signatur? Varför har inte du kollat i porrtidningar som alla andra ungar?!?! Pungen... Det är lika korkat som att klaga över att inte armbågen får plats när du pillar dig i näsan. Du är helt sjuk och behöver hjälp. Håll dig undan allt vad sex heter i minst tjugo år. Skaffa en dator, ät mycket chips och isolera dig helt från omvärlden! Och skriv aldrig mer till min spalt ditt psyko!" - Dr PEZ -

Hrm... kanske det är tur jag inte har en sådan spalt. Men allvar... tjoooooooo!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag HATAR sexrådgivningsspalter, det är så jävla korkade frågor så man svimmar. En tjej på 17 år hade i aftonbladet frågat hur stor risken var att hon blev gravid när hon hade telefonsex!??!?!?!



Nej , sådana borde inte få ha sex.

2008-09-17 @ 16:23:26
URL: http://unknownspaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0