Flygrädd - så här gör man det värre!

Är ni på en flygplats under dagen? Här ska ni få en rolig sak att göra. Knalla runt lite, ta en kaffe eller vad ni nu gör för att få tiden att gå. Välj ut ett "offer" som sitter någonstans... eller som är på väg till incheckningen med biljetterna i högsta hugg. Gå fram till dem, sätt en hand på deras axel, stirra dem i ögonen (du är ute efter en synsk/galen look i ögonen, öva framför spegeln först, hahaha) och säg:
"Gå inte på planet! Gå INTE på planet!" Därefter går du därifrån med bestämda steg.

Tadaaaaa! Jag kallar den "Instant-Ångest". Do it! Do it! Jag utmanar er!

Kommentarer
Postat av: C.

Jag utmanar dig! Återkom när du själv har gjort det..

Sedan är det ju så att för alla människor som är paniskt flygrädda (inkl. mig själv då) skulle det ha varit helt förödande om en person hade kommit fram så. Jag som redan vid incheckningen har bedövat min rädsla i baren med att nogrannt gått igenom hela sortimentet och utbud i oralt intag, hade fåtts tvingats till nedsövning för att överhuvudtaget fått ombord mig efter en sådan händelse!



Det hade INTE varit snällt!!





2008-11-28 @ 09:49:48
Postat av: Pezster

C:

Preciiiiis... det är INTE snällt. Det är ju det som är så roligt. Och för varje resenär som bangar så kan man väl nästan säga att man gör det för miljöns skull ;)

2008-11-28 @ 09:56:23
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: C.

ja, om man hade fått alla resenärerna att banga!

2008-11-28 @ 10:01:35
Postat av: DaLoooon :)

Hahahahaha... så sjuk du är. Vissa saker ändras inte :) Ska du förresten till Tompa på lördag? /Korven

2008-11-28 @ 10:23:16
Postat av: Pezster

Korvskrället:

Absolut inte. Det luktar konstigt hos honom. Och jag har faktiskt grymt mycket bättre saker för mig :)

Men hälsa så gott!

2008-11-28 @ 10:24:22
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahahaha toooooooooookiga du!



Något som skulle kunna funka är om man är två också... Att ställa sig en bit ifrån och prata med varandra lite förtroligt! Säga med låg röst men så att de fortfarande hör "Jag hörde att det var något konstigt med flyget, det är den vänstra falangen det är fel på, men att de inte har tid och råd att låta planet stanna på marken... Vad tror du händer då? Jag tycker vi ska ta nästa flyg"



Vad tror du om den?

2008-11-28 @ 11:06:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Pezster

Den kan fungera med... men det hänger upp det på något faktiskt. Det ska vara mer mystiskt. Testa att gå fram till en polare som brukar spela... ge honom/henne en lottorad och säg att detta är en miljonvinst. Du kan inte säga hur du vet, men så är det. Jag lovar att de spelar raden. Mer subtilt liksom...

"I had a vision..."

Det du kom med kan man ju dessutom åka dit för. Vilket är lite obra. ;) Även om det nog hade varit sjukt effektivt.

2008-11-28 @ 11:56:09
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Maria

Meeeh dissar du min idé alltså?! Näääe men jag tycker att jag är skitbra! Så det så! Surar

2008-11-28 @ 16:33:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0