Gah?! Redan fredag?!



Idag är det fredag och då är det helt enkelt dags att plocka fram något som öser lite. Ingen text helst, bra bas, repetivt och hypnotiskt dunkande som tillåter att "flow" infinner sig. Vem kan bättre skapa det där just idag om inte Ticon - "U Make Me Wanna Drink More"? Nej, exakt. Klicka och lyssna i playern uppe... 9.08 min bra ljud.  Grymt bra när tjejen sjunger refrängen... yumyumlåt.

Så, nu ska det byggas flow så att man får något gjort med tanke på hur lite tid jag har. Vid 13.30 måste jag hämta sonen, åka handla nytt Nintendo DS spel till honom (som han sparat ihop till själv - respekt!) sedan lämna honom till mina föräldrar för övernattning.

Efter det (runt 16) ska jag på fotosession för en av våra artister och se till att allting fungerar... Förhoppningsvis klar vid 18. Yeah... riiiiiiight. Rolig sak var en av tjejerna som skulle plåtas tillsammans med artisten... hon tyckte det var lite jobbigt att fotas i bara underkläder. "Men..." sa hon. "om hade haft större bröst så hade det känts helt lugnt". Erhm.... ?! Ok... Ungefär där blev jag alltså rädd för hela 90-generationen. Aber, aber...

EFTER DET ska jag förhoppningsvis få någon form av tillfälle och varva ned, duscha varmt och klä om. In i bilen, köra till en annan stad. Där ska jag få tillfälle att se min flickvän göra sin programledargrej på inspelningen av ett nytt tv-program. Hon är grymt duktig! Kvällen lär avslutas i en soffa/säng med två helt slut människor, tätt omslingrade som somnar tillsammans. Mysigt.

Hoppas er helg blir stormbra! Och helt ärligt talat... provlyssna låten. DET är mitt fredagshumör idag. Bombombom ;)

Dagens lilla:
En bloggare i Sverige skrev: "Till och med när jag är i Norge känner jag att är utomlands".
Ährm... Kan bero på att du är det.


Kommentarer
Postat av: Maria

1. Gillar låten, väääldigt skön!

2. Hoppas det gick bra med fotosessionen.

3. Gick det bra för flickan din?

4. Fick ni massor av mys till slut?



Avslutningsvis underar jag om helgen varit fin i övrigt?

2008-11-22 @ 21:20:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Pezster

Maria:

1. :)

2. Njae... ställdes in pga av avhopp.

3. Hon var enormt duktig. stolt

4. Vi fick mys. Pezster nöjd & lycklig.



Helgen var/är bra. Lugnt och fint. Just nu städning... som är tråååkigt!

2008-11-23 @ 12:45:57
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Maria

1. :-))))

2. Trist med inställning, men kanske skönt ändå!? :-)

3. Aaaah coolt! Duktig flickvän som väcker stolthet är inte illa!

4. Hmm mys?! Nöjd och lycklig?! Jag ska tala om för dig att det är mycket mycket mysigare att mysa med sig själv! DÅ blir man minsann lycklig! Bitter?! Jag?! Nej det kan jag väl aldrig tänka mig! Hihihi



Mmmmm städning och tvättning står på min lista nu, men tyvärr var jag tvungen att jobba lite idag också! Suck



Så min helg har beståt av mys med mig själv, lite fika med vänner, arbete och sist men inte minst städning och tvättning! Vad ska man säga?! Jag behöver en man! :-)))

2008-11-23 @ 15:32:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0