Lite illa mår man allt.

Varje gång jag ser en blogg som handlar om djur så kräks jag lite.

"Jag blev jätteglad när matte kom in... då viftade jag på svansen för hon har alltid något gott med sig till mig." Naaaw, så duttiduttigt då!  *kräks*

Erhm... det är fan ingen frisk person som skriver sådant i inlägg efter inlägg... en gång ok... men flera gånger om dagen!?!?... och stackars mig då, som ovetandes hinner läsa både en, två och tre rader innan hjärnan stoppar mig. Sedan sitter jag där och upptäcker att jag faktiskt avskyr människan som skrivit det. På riktigt.

Eftersom jag är så enormt duktig på att generalisera på nätet har jag lärt mig att ALLA som bloggar om djur eller har djurbilder som profilbilder är med stor sannolikhet sjukpensionärer, vid något tillfälle gett sig in i ett pyramidspel, pratar med sina djur med pipig röst, äger och bär en kofta, har sjukt mycket prydnader, röker billiga cigg och bor ofta i utkanten av städer.

Oh... just det... de blir JÄTTEARGA på blogginlägg som typ detta. *fniss*


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha bittra Pelzster!!! MEN jag håller fullständigt med dig! Hur kan det vara intressant att skriva inlägg efter inlägg om en och samma sak... eller hmf... jag har visserligen skrivit fler inlägg om samma ämne... men om olika händelser hihihi... Dock inte ett enda om djur... Så om jag vill bli av med dig som läsare så vet jag nu hur jag ska göra! S

2008-11-27 @ 09:28:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: C.

Suck... bry dig inte så mycket om andra människor, Pezter! ;)

2008-11-28 @ 09:41:23
Postat av: Maria

Meeeh, Besssewisser! ;-)

2008-11-28 @ 10:42:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24
Postat av: Browny

haha

2008-12-02 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0