Rosa fluffiga moln under fötterna och ett lappexperiment

Hmm... sitter på jobb. Tokförälskad och mycket jobb på en gång. Gissa själv var tankarna går... liiiiite svårt att jobba med det där stooora leendet och de små rosa fluffiga molnen under skorna som gör att man liksom wobblar omkring i ett konstant lyckorus... (gick nästan... erhm... lite.... in i en stolpe idag... fast om någon frågar... så inte... fast lite...)

Idag har jag dessutom satt upp en lapp!. Telefonnumret som står på lappen går till en vän jag har... som är lite paranoid... och sur i telefon... perfekt kandidat för det här lilla experimentet... ringer folk på knäppa lappar? Mycket viktigt att ta reda på :)



Ursäkta särskrivningen där i början av lapptexten... men jag är lite lat och orkar inte skriva om hela lappen för en sådan struntsak (värre om man särskriver typ "en brun hårig sjuk sköterska"... eller hur?).

Nu kan jag jobba vidare. Får ringa lite senare och stämma av om det är någon som ringt honom ang. den upphittade 500-lappen och börjar beskriva den.... Han kommer få hjärndamp och jag gissar på att han kommer förhöra folk om lappen, var den sitter och åka dit och ta ned den själv... hahahaaaaaa! Happy monday, ditt skrälle! :)

För övrigt hoppas jag att ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0