Gör din egen baby!

Volkswagen har hittat ett lite annorlunda koncept i deras "Babymaker". Här laddar ni upp en bild på er och er partner... sedan ska tydligen bilderna "köras" ihop lite och skapa en baby som består av 50/50 av er. En slags virtuell "förhandstitt". Spännande tyckte jag och flickvännen... men eftersom det stod att VW ska ha fulla rättigheter till bilderna så ville inte jag eller flickvännen lämna ut våra vackra ansikten bara så där. Så...

Vi tog istället en sprayflaska med "Jif" och en burk med "Nescafe" och tänkte göra en baby av dem. Hur skulle det se ut egentligen? In där med andra ord.... och fixa och trixa lite... sedan kom resultatet. Gissa om vi blev besvikna! Snuvade på konfekten typ... så här blev det... jag presenterar... "Jif"s och "Nescafé"s barn "Evert".


Visst ser Evert lite skum ut... men inte som en korsning mellan Jif och Nescafe. Fan... jag känner mig lurad.

Kommentarer
Postat av: Emma

skrattar



Ha en bra måndag =)

2009-04-27 @ 11:57:06
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

skrattar "Hans-Åke" är väl jättetjusigt s

2009-04-27 @ 12:22:24
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0