Anonyma hatkommentarer :)

Ibland när jag skriver ett lite provocerande inlägg så får jag givetvis arga kommentarer. Det som slår mig är att nästan alla av "fy-vad-du-är-korkad"-kommentarerna är anonyma. Dvs ingen mail eller bloggadress... Varför är det så jobbigt att stå för vad man tycker?

Fast jag måste erkänna att jag gillar dem. Vissa har tagit lång tid att skriva... det är nästan A4-sidor långa kommentarer om vilken idiot jag är. Någon har alltså lagt tid på det där, slagit i ordböcker, letat fakta, sammanställt information... allt för att berätta för mig hur fel jag har... sedan slänger de in några kraftiga ord som väldigt målande ska få mig att förstå vilken sopa jag är :) Därefter skickar de iväg kommentaren... anonymt såklart. Kan se framför mig hur de lutar sig tillbaks i stolen med ett leende: "Höhöhö... där fick han." Sedan sitter de och uppdaterar och ska se när deras mugg blir publicerat...

Bara så ni vet... efter all den där tiden ni lagt ned...  bara för att ni är anonyma... så åker er kommentar givetvis ned i papperskorgen. Inga andra får läsa det ni kämpat med så länge att skriva in. Hahaha... min blogg... mina regler :P

På sätt och vis... så har jag tagit de där minuterna av ert liv och slängt dem. Hur känns det?

Hahaha... ibland har man helt enkelt nästan bara FÖR roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag gillar det! Så ska de tas. Fick nyligen en väl genomtänkt "såhär-borde-du-göra-kommentar" om hur jag var och allt sådant, helt anonymt. Dom vill ju tydligen inte ha svar på tal, eller så vågar de inte stå för vad de tycker :)

2009-04-20 @ 12:50:44
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: BountyLady

Ååhhååj!



Uuunderbart skrivet!

Det här inlägget måste jag bara länka till!!!



Skön stajl du har!!!





Ha det gottis!

2009-04-21 @ 01:35:35
URL: http://bountylady.wordpress.com
Postat av: Jon E

Nu ska vi se här; personer som vill vara anonyma har alltså ingen rätt att kommentera dina inlägg därför att de inte vågar stå för sina åsikter. Om jag kallar mig Pezster och inte skriver ett ord om mitt riktiga namn eller vem jag är ,då visar jag hur rakryggat jag står för mina åsikter. "fy-vad-du-är-korkad"-kommentarerna kanske inte är så korkade åndå !?

2009-04-21 @ 12:06:17
Postat av: Pezster

Jon E:

Jodå... jag är inte så anonym som du tydligen tror. Men det du... med din bristande intelligens... tydligen missade är att jag skrev "min blogg... mina regler". Och precis där... faller ditt dina ord till marken. Plinketiplonk låter det när de träffar golvet. Du får själv sopa upp dem.

Kan tänka mig att du är en sådan där som blir upprörd när din galla inte publiceras... ;)

2009-04-21 @ 12:31:01
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: msArden

aaaaasg

HELT rätt!!!

Anonyma fegisar ska ignoreras/kasseras flina

2009-04-21 @ 14:19:51
URL: http://www.missarden.wordpress.com
Postat av: Patrick

Oj, bra skrivet!

2009-04-21 @ 14:32:12
Postat av: Agilitydream

Ett mycket bra inlägg som visar hur det ser ut bland de fega, anonyma kommentatorerna. Jag brukar dock publicera alla inlägg och välkomnar alla som HATAR min blogg. Alla som bidrar till att öka min besöksstatistik är välkomna. Måste helt klart länka till ditt inlägg. Ha en bra dag.

2009-05-06 @ 08:07:34
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0