6 månader...

Jag har varit en trasig människa när det kommer till förhållanden. Det gick så långt att jag på allvar började förlika mig med tanken att vara singel resten av livet. När jag såg andra par, gå tätt och mysigt ihop undrade jag verkligen vad det var som gjorde att de kunde göra så. Kanske är jag trasig, tänkte jag. Kanske det inte är för mig.

Sedan kom hon en dag.

Jag föll pladask för henne. Hon rev alla mina barriärer och jag varken kunde eller ville stå emot.
Jag sa de där "förbjudna orden" efter några veckor bara - överraskade mig själv. När orden lämnade min mun och jag såg i hennes ögon, visste jag plötsligt - där i min hall - vad de betyder. Jag upptäckte för första gången i mitt liv hur det SKA kännas när man säger:"Jag älskar dig!" till en kvinna.

Efter sex månader som flugit fram har jag blivit ännu mer förälskad i henne. När jag ser henne - varje gång - så suger det till i bröstet på mig. Hon är så otroligt vacker - hon är min Arwen, min prinsessa från sagoböckerna och när hon tittar på mig så kan jag se hur mycket hon älskar mig tillbaks. Kan ni tänka er det? Det syns i hennes ögon och när hon tittar på mig på det sättet så behöver jag inget annat. Där... i den blicken... där är jag hemma, trygg och lycklig.

Jag älskar henne. Det är omöjligt för mig att inte göra det. För hon är HON.

Jenny... tack för sex underbara månader! Jag ser fram emot många, många fler! Just nu längtar jag efter dig så mycket att det gör ont i mig... fast... jag vet ju ett sätt att titta på dig redan nu ikväll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0