Den där bloggen är så... fel?

Av någon anledning kom jag in på den här bloggen. (och nej, jag kan inte berätta varför... det har jag förträngt). Den handlar om en katt. Nej, förresten... alltså det är en kvinna som skriver blogg om sin katt... SOM sin katt. Just nu inne på kapitel 418. Hon verkar skriva nästan varje dag.

Det vet ju ni som läser här att jag inte uppskattar folk i allmänhet som bloggar om djur. Varför bry sig typ. Jo, jag vet.. men häng kvar bara. Jag har en ny poäng... här måste man gå på djupet, ni vet ;)

Läs kommentarerna på den där kattblogggen. ANDRA människor kommenterar till katten... och andra ufon som bloggar om katter går in och kommenterar i SINA katters namn. Sjukdomen sprider sig...

En kommentar löd: "Väl jamat! Att köra runt i sina stinkade brumbrummisar och riskera livet på områdets skyddskatt, då borde det mjaousan i mig bli en ordentlig ersättning. Två-tre fiskar är ett MINIMUM. Därmed basta! Framkallande för fara för katt. *mutter*"

Är det bara jag... eller... är det harmlöst... men ändå...

...är inte det där väldigt sjukt?

Kommentarer
Postat av: Filmantagonisten

Det låter lite som Angela ifrån The Office...

2009-03-03 @ 21:06:00
URL: http://filmantagonisten.blogspot.com/
Postat av: Linn

Ha ha ha!

Så klockrent ändå,kunde verkligen inte hålla mig ifrån att fnissa :-)

2009-03-03 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0