Feta män är singlar...

Tjocka, svettiga snubbar är klart singlar oftare än andra. Är det underligt? Måste man ens fundera över varför? Hahaha... den del av mig gillar när Aftonbladet fibblar ut icke-nyheter. Nu reder vi ut detta:

En tjock människa ger dåliga vibbar. Nu snackar vi alltså om de RIKTIGA fetknopparna... lite mull behöver inte vara fel... men de där översvällande fetknopparna... Hur kan man låta det gå så långt och bara låta kroppen förfalla? Ösa in skräpmat och undvika allt vad man kan att röra sig.

Ska vi lagstadga om att tjockisar ska få bättre chanser till jobb och bättre bemötande? Hmm... jaja... bara om vi då höjer skatten för dem, dubbel taxa på flyg och lokaltrafik, grymma skattetillägg på skräpmat samt tjockisavdelningar på restaurangerna! En rökare drabbas av skatt, en snusare åker på skatt... dags att ta tag i tjockisarna med?

Nej, hjälp dem istället till bättre kost, mer motion och sådant som tar tag i själva PROBLEMET! En tjock person kan inte vara en glad människa. Vill någon egentligen vara tjock? Tja... kanske de som inte pallar ta tag i problemet säger så där. Det var en kvinna som i tv som sa: "I´m fat but I´m proud!"

DET tror jag inte på.

En gång var jag på fest och en stor tjock tjej kom fram och sa:
"Guuud, vad du är smal!" Och så skulle hon klämma på min armled.
"Tackar... du är rätt tjock själv!" Svarade jag snabbt och pekade mot hennes mage.

Hon blev sur. Jag frågade varför? Är det bättre att vara smal? Varför skulle det vara ok för henne att påpeka att jag är smal men inte för mig att påpeka att hon är tjock. Hon klämde dessutom på mig! Jag är KRÄNKT! Lol

AB | AB |

Kommentarer
Postat av: Lisette

Gillar slutet på inlägget, så perfekt avslutning på det hela haha.

2009-05-08 @ 15:22:47
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

d e snyggt att va smal! har jag alltid sagt :D



tjockisarna klagar på att dom e utanför o dom känner sig uttittade. Men vilka blickar får man inte av en fet person på stranden? Det e lika illa.



Sy igen käften på dom! :p

2009-05-09 @ 23:00:33
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0